2 replies

  1. So you’ve found your purpose(s) in life. Excellent!

    RT Russia Today and Daystar have both been added to Foxtel within the past week. The Australian reported today that RT the Russian government funded mouthpiece propaganda news channel is paying Foxtel about $2 million a year for being on Foxtel. We can probably assume that Daystar would be paying Foxtel a similar amount for their access to Foxtel. Daystar is already freely available via the internet and via free-to-air satellite, so why would they need to be on Foxtel in Australia, and competing against the local shoe-string run Australian Christian Channel?

    Daystar press release:

    Disgruntled Foxtel subscribers:


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: